Berat Nora Danish Berkurang 12kg, Manakala Elisya Sandha Berjaya Menurunkan 8kg!

Shopee Sale


Nora Danish

Pelakon, Nora Danish mendedahkan dia berjaya menurunkan berat badan sebanyak 12 kilogram.

Rahsia kurus

Nora Danish

Ketika ditemui, Nora berkata rahsianya adalah selepas dia mengambil produk makanan tambahan iaitu Gattox keluaran Inayah Beauty.

Saya berjaya hilangkan berat 12kg, saya adalah orang suka cuba dulu sesuatu produk sebelum saya nak kongsikan kepada orang.

Sebelum ini banyak dah produk kurus tapi tak berkesan, namun dengan Gattox ini sangat berkesan, percayalah produk ini.

Saya dulu ada masalah sembelit, banyak juga produk yang saya cuba. Ternyata produk ini juga yang buat saya lebih lawas untuk membuang air.

Nora berkata demikian ketika ditemui pada acara Zumba With Nora Danish and Elisya Sandha yang diadakan di TheISpace (Fabulous Room), Kuala Lumpur, baru-baru ini.

Pada acara sama, Nora dah Elisya turut diumumkan sebagai duta jenama produk tersebut.

Sementara itu, bagi Elisya, Gattox telah membantunya menurunkan berat sebanyak 8 kilogram selain tiada lagi berdepan masalah sembelit.

Gattox sangat dekat dengan saya, kalau tak makan tak boleh tidur. Dengan produk ini juga saya berjaya hilangkan 8kg dan berat sekarang saya adalah 48kg.

Saya ada masalah sembelit, dari zaman zekolah makan ubat farmasi tak menjadi, Gattox macam life saver, mesti lepas makan nak makan, memang banyu melawaskan.

Nora dan Elisya jadi duta

Dalam pada itu, Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Inayah Beauty, Dini Qistina Latifi berkata, pemilihan Nora dan Elisya sebagai duta Gattox kerana dua selebriti itu mempunyai keistimewaan dan aura yang tersendiri.

Kalau melihat Elisya dengan mata kasar, kita boleh nampak dia sentiasa mendekatkan diri dia dengan peminat dan mereka dilihat akrab. Bekerjsama dengan Elisya ni sangat sangat memudahkan. Semua perkara menjadi mudah dan Elisya seorang yang sangat merendah diri.

Itu yang membuatkan kita rasa she is the one sebab bukan mudah untuk dapat artis yang sikapnya macam ini. Tak pernah berkira dan yang paling penting sikap Elisya memang sama macam Fasha Sandha. Sentiasa menepati waktu.

Buat Nora pula, seorang yang sering menjadi duta antarabangsa, bila dia dia bersetuju untuk menjadi duta ia merupakan satu keistimewaan yang paling besar dalam Inayah Beauty.

Kebetulan Nora pada waktu itu berkongsi bahawa dia memang menggunakan produk Berryfull sebelum ini untuk masalah pembuangan. Dan sekarang, dia sudi untuk amalkan Gattox pula untuk turunkan berat badan. Selepas beberapa bula Nora bersama Gattox, berat badannya dari 60kg turun ke 48kg.

Selepas kejayaan produk Berryfull, jenama Inayah Beauty tampil mengeluarkan satu lagi makanan tambahan yang dua kali ganda memberi kesan penurunan berat badan iaitu Gattox.

MENARIK:  Nahas Helikopter Terhempas, Kementerian Pertahanan Pertimbang Semula Penganjuran Sambutan Ulang Tahun TLDM

Gattox adalah minuman campuran berperisa Apple Cider yang membantu membakar lemak degil dan juga mendapat menyelesaikan masalah kulit.

The following two tabs change content below.

News Portal
News Portalhttps://worldbulletins.com
Latest trending news and shopping promotions

Similar Articles

ADVERTISEMENTShopee Sale
Exclusive
Home Living Promotions

Most Popular