Individu Dakwa Aeril Zafrel ‘Madukan’ Wawa Zainal Dengan Marissa Dania – Akak Salah Faham Ni

Shopee Sale


Pelakon dan usahawan terkenal, Wawa Zainal memuat naik satu screenshot komen seorang individu yang salah orang apabila mendakwa suaminya, Aeril Zafrel berlaku curang dalam rumah tangga mereka.

Salah orang

aeril wawa curang?

Menerusi hantaran di Instagram (IG), individu tersebut telah salah faham apabila menganggap Aeril sebagai Aslam yang didakwa sudah menikah dengan anak pasangan selebriti, Norman Hakim dan Abby Abadi iaitu Marissa Dania.

Baik bini tua kamu lima kali ganda punya cantik dari anak Abby ni. Jauh beza gila dan terserlah cantiknya bini tua kamu dari anak Abby ini.

Anak Abby ini dah la muda dan muka dia sama je macam budak remaja-remaja lain tak ada beza cantik tu.

Malah, individu itu berpendapat Aeril disukai ramai orang hanya kerana menumpang kecantikan Wawa semata.

Semua orang sukakan kamu kerana bini tua kamu tu cantik ya amat! Macam bidadari syurga tau. Tapi bila dapat dekat kamu hmmm… okay lah.

Sebab saya ingatkan dia akan dapat lelaki lebih handsome, end up dengan kamu Aeril. Tup tup kamu buat Wawa pula macam ini. Tak kenang di untung la kamu. Bini nombor dua budak remaja biasa saja. Alahai..

Wawa respon

Tidak mendiamkan diri, pemilik nama Nur Hawa Zainal Abidin membalas secara santai dengan mengatakan individu terbabit sudah tersilap orang.

Akak salah faham ini.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen terhibur dengan komen individu berkenaan yang yakin bahawa Aeril pelakunya.

Tak memasal Aeril yang kena.

Bila masa pulak Aeril kahwin dengan anak Abby. Salah faham teruk akak ni.

Kesian Kak Wawa.. Dimadukan tanpa dimadukan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Wawa Zainal ®? (@w4w4_zainal)

MENARIK:  Lelaki Kantoi Cabul Anak Saudara Lepas Anak Tengok Video Dalam Telefon

The following two tabs change content below.

News Portal
News Portalhttps://worldbulletins.com
Latest trending news and shopping promotions

Similar Articles

ADVERTISEMENTShopee Sale
Exclusive
Home Living Promotions

Most Popular