‘Masa Malam Pertama, Suami Suruh Saya Botakkan Kepala..Dah Macam Gay Je’

Shopee Sale


Sekadar gambar hiasan

Pelik tapi benar! Itu lah kata-kata yang sesuai menggambarkan situasi terhadap rambut.

Suami minta isteri botakkan kepala

Sekadar gambar hiasan

Menerusi perkongsian di aplikasi X, wanita tersebut akui hanya mengetahui keinginan pelik suaminya selepas mereka mendirikan rumah tangga.

Bukan pendek paras bahu atau telinga, pendek macam lelaki. Aku sebelum kahwin tidak bertudung tetapi selepas kahwin dan tragedi ni, aku terus bertudung.

Malam pertama kitorang, dia cakap terus terang. Saya nak awak potong semua rambut awak, jadi saya bagi awak sebulan untuk ready.

Dalam pada itu, wanita tersebut memberitahu walaupun dia tidak selesa dengan penampilannya namun terpaksa reda dengan permintaan si suami.

Aku tak cantik dan bukan nampak macam perempuan. Jadi rambut ni lah aset aku untuk nampak macam perempuan. Dari hari itu aku terus bertudung. Sejak daripada itu, kehidupan kami bahagia, elok dan cantik tanpa pertengkaran.

Bila rambut aku dah boleh ikat, dia mula buat perangai. Cepat nak melenting, merajuk bagai. Bila aku tanya kenapa, sebab rambut aku panjang.

Jadi, aku pergi lah potong rambut dekat salon tapi tak ikut skema dia, dia masih mengamuk. Kesudahannya aku dibotakkan hampir keseluruhan kepala.

Namun siapa sangka, sikap lelaki itu mula berubah malah kelihatan lebih bahagia selepas melihat penampilan baru isterinya itu.

Dia nampak bahagia. Aku menangis tengok muka aku dah macam askar tak jadi.

Aku tak sudi diperlakukan macam ni. Rasa gay bila tidur malam-malam. Rasa aku bukan lagi wanita. Buka muka je tak macam perempuan, badan pun papan sekeping.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warga maya menasihati wanita ini agar meluahkan isi hatinya selain berbincang dengan suaminya mengenai perkara tersebut.

MENARIK:  Shila Amzah Cemas Anak Sulung Hampir Pitam Selepas Bermain Panas – ‘Saya Lihat Dia Ada Talasemia Macam Saya’

The following two tabs change content below.

News Portal
News Portalhttps://worldbulletins.com
Latest trending news and shopping promotions

Similar Articles

ADVERTISEMENTShopee Sale
Exclusive
Home Living Promotions

Most Popular