Norreen Iman Tak Dapat Tahan Sebak, Neelofa Kongsi Tips Kekal Istiqamah – ‘Paksa Diri, Carilah Ilmu’

Shopee Sale


Pengacara dan usahawan terkenal, Neelofa memberi tips untuk kekal istiqamah bagi memperbaiki diri dan melakukan amalan yang baik.

Artikel berkaitan: [VIDEO] Dua Tahun Di Pasaran, Neelofa Bakal Hentikan Pengeluaran Produk Innai Nunha

Artikel berkaitan: [FOTO] Neelofa & Suami Titip Doa Buat Putera Sulung, Ucap ‘Happy Birthday Bilal Ku Sayang’

Terdetik hati pergi umrah

Menerusi program bual bicara MeleTOP Moreh, Neelofa dijemput sebagai pengacara dan pelakon Norreen Iman sebagai tetamu jemputan.

Semasa temubual itu, Norreen tidak dapat menahan sebak apabila bercerita pengalamannya yang terdetik hati untuk pergi menunaikan ibadah umrah.

Kalau kita terfikir, dia sama ada kita fikir dulu baru monolog atau monolog dulu baru fikir.

Jadi, saya dengar macam tak tahu lah suara saya yang fikir ke, dia macam ‘pergi umrah Norreen’.

Aku rasa aku sorang-sorang dalam bilik ni. Nak dekat 5 minit juga.

Cara kekal istiqamah

Dalam pada itu, Neelofa memberi kata-kata semangat dan berpesan seseorang perlu mencari ilmu untuk kekal istiqamah.

Hidayah Allah tu datang kepada semua orang tapi tinggal diorang nak grab atau tidak sahaja.

Istiqamah itu berat, ringan itu istirehat. Tapi paksalah diri kalau kita nak perbaiki diri.

Carilah ilmu kerana ilmu itu adalah kunci kepada hidayah.

MENARIK:  Aliff Aziz & Pelakon Wanita Menolak Untuk Membuka Pintu, Jawi Terpaksa Hubungi Bomba – 'Tiga Jam Menunggu Di Depan Rumah'

The following two tabs change content below.

News Portal
News Portalhttps://worldbulletins.com
Latest trending news and shopping promotions

Similar Articles

ADVERTISEMENTShopee Sale
Exclusive
Home Living Promotions

Most Popular