‘Penghinaan Terhadap Perempuan: Mudahnya Manusia Sekarang Melakukan Dosa’ – Hot Daddy

Shopee Sale


Di Instagram, individu yang dikenali sebagai ‘Hot Daddy’ tampil menyangkal dakwaan seorang wanita dikenali sebagai ustazah yang mendakwa dirinya sebagai ‘bapa ayam’

Fitnah!

Menurut Ikhwan, apa yang dikatakan oleh ustazah tersebut menerusi sebuah video di media sosial itu adalah fitnah. Ujar Ikhwan, dakwaan mengenai dia menjual perempuan itu adalah fitnah bahkan, pihak polis tidak pernah ‘mention’ dirinya sebagai bapa ayam.

Bila masa pula aku jual perempuan. Tu la perlunya research sebelum nak menyampaikan sesuatu. Tak pasal-pasal ustazah dah dapat dosa fitnah saya.

Ikhwan turut meluahkan rasa kesal apabila segelintir individu mudah berbicara mengenai dosa seseorang.

Terdahulu, Ikhwan tampil menafikan tuduhan netizen yang mendakwanya menjadi tetamu undangan di podcast Bros Gang TV (BGTV). Bapa kepada tiga orang anak itu meminta orang ramai agar tidak menyebarkan fitnah sedangkan tidak ada sebarang bukti yang menunjukkan mereka menyokong perlakuan zina.

Janganlah disebabkan gambar tu, korang sewenang-wenangnya nak cakap mereka menyokong zina dan sebagainya. Gambar tu tak ada pun unsur-unsur tak elok.

MENARIK:  'Keahlian Profesional Kami Meningkat Berkat Anak Bersama'

The following two tabs change content below.

News Portal
News Portalhttps://worldbulletins.com
Latest trending news and shopping promotions

Similar Articles

ADVERTISEMENTShopee Sale
Exclusive
Home Living Promotions

Most Popular