Sajat Dakwa Ramalan Aliff Aziz Ada Lebih 11 ‘Kekasih Gelap’ Tepat! – ‘Itu Yang Dalam Sistem, Yang Tak Nampak’

Shopee Sale


Nursajat

Perkongsian di platform X milik pempengaruh media sosial, Nursajat mencuri perhatian selepas dia memuat naik ciapan berhubung pendedahan seorang wanita yang mengaku kekasih kepada aktor Aliff Aziz.

Ramalan Sajat tepat!

Nursajat

Menurut Sajat, ramalan yang dilakukan sebelum ini mengatakan Aliff memiliki lebih daripada 11 orang ‘kekasih gelap’ adalah benar belaka.

Malah, dia berseloroh mengatakan sudah membuat tilikan nasib pada aktor berkenaan.

Aku dah kata kan, yang kantoi 11 orang. Itu dalam sistem, yang tiada dalam sistem korang tak nampak kan?

Aku dah cakap korang yang tak nak percaya. Aku dah tilik dah!

Perkongsian tersebut telah menuai pelbagai reaksi wargamaya yang rata-ratanya terhibur dengan ciapan itu.

Dalam masa sama, ada juga yang mengatakan mulut Sajat ‘masin’ kerana apa yang dikatakan sebelum ini benar-benar berlaku.

Terdahulu, seorang wanita yang dikenali sebagai Sarah Yasmine mendedahkan dirinya ‘kekasih gelap’ kepada Aliff dan mendakwa mereka sudah menjalin hubungan cinta sejak Januari lalu.

Menurut Sarah, dia berani melakukan pendedahan itu kepada umum selepas melihat Aliff teruk dikecam susulan kontroversi ditangkap berkhalwat dengan seorang aktres pada Mac lalu.

MENARIK:  [BERITA] Pengakuan Emosional Elly Arifin Mengenai Pengalaman Traumatik Dicabul Ustaz: 'Diraba Bahagian Sulit Saya, Seluk Dalam 3 Kali'

Lebih mengejutkan lagi, wanita itu mendakwa aktres yang ditangkap khalwat bersama Aliff telah menghasut aktor berkenaan untuk menjatuhkan Bella. Malah, dia mendakwa mempunyai segala bukti perancangan yang dilakukan aktres terbabit.

Dakwanya lagi, aktres yang dimaksudkannya itu merupakan dalang utama atau ‘mastermind’ dalam rancangan untuk melihat Bella ‘tersungkur’.

News Portal
News Portalhttps://worldbulletins.com
Latest trending news and shopping promotions

Similar Articles

ADVERTISEMENTShopee Sale
Exclusive
Home Living Promotions

Most Popular