‘Sudah Tiba Masanya Untuk Jadi Lebih Kuat, Reda Dengan Segala Ketentuan & Perbaiki Diri’ – Bekas Isteri Hisyam Hamid

Shopee Sale


Bekas isteri pelakon, Hisyam Hamid iaitu Rosmawati Hanafi memberitahu dia menyimpan rapi kisah hidupnya dan menyifatkan perceraian yang berlaku adalah satu kehilangan yang berat serta meninggalkan pelbagai pertanyaan kepada dirinya.

Mungkin rasa kehilangan

Memetik laporan Harian Metro, Mel berkata, semua yang terjadi pasti mempunyai sebab dan dia akan menjadi lebih kuat pada masa akan datang.

Semua yang berlaku pasti bersebab. Setiap patah hati dan kekecewaan membawa rahmat yang tersembunyi. Saya mungkin berasa kehilangan sekarang, bergelut dengan soalan yang seolah-olah tiada jawapan.

Saya melalui 1,000 perkara dalam hidup yang orang tidak tahu. Saya mengalami perkara-perkara yang menggoncangkan, mengubah, menghancurkan, membina dan mengajar saya lebih kuat yang pernah saya fikirkan.

Hati saya mungkin terluka sekarang, tapi perasaan ini tidak akan kekal lama. Hati saya akan pulih semula pada masa yang terbaik. Namun buat waktu ini, sudah tiba masanya untuk jadi lebih kuat, reda dengan segala ketentuan dan memperbaiki diri.

Sebelum ini, Hisyam Hamid memberitahu perkahwinan yang dibina bersama Mel sudah berakhir. Walau bagaimanapun, Hisyam tidak memdedahkan punca perceraian mereka. Ujar Hisyam, mereka masih berkawan baik.

MENARIK:  ‘Apalah Salahnya Hormat Orang Lebih Dewasa. Bayar Lebih Tak Apa, Anggap Itu Sedekah Atau Amal Ibadah’ – Awie

The following two tabs change content below.

News Portal
News Portalhttps://worldbulletins.com
Latest trending news and shopping promotions

Similar Articles

ADVERTISEMENTShopee Sale
Exclusive
Home Living Promotions

Most Popular