[VIDEO] ‘Biarpun Aku Ni Bekas Banduan, Jahat Macam Mana Sekalipun Ia Tidak Memberi Kau Hak Apa Yang Kau Buat Ni’

Shopee Sale


Sebelum ini, pelakon Muaz Zabir berang dengan tindakan penyanyi dan aktor, Aliff Aziz yang didakwa tidak berhenti mengungkit isu curang membabitkan dirinya dengan Bella Astillah yang sudah mencapai kata sepakat tahun lalu.

Kau nak aku bagitahu?

Terbaru, Aliff Aziz bersikap tegas dan meminta Muaz untuk bercakap jujur mengenai hubungannya dengan Bella Astillah.

Menerusi temu bual bersama Melodi, Aliff berkata, dia tahu apa yang Muaz lakukan dan berharap aktor tersebut berani bercakap benar kepada media mengenai apa yang dilakukan olehnya.

Orang kata Aliff bangkit isu ini sebab nak menutup isu yang berlaku. Sebenarnya tiada benda saya nak sembunyi. Cuma, saya rasa tercabar dan sedih, sedangkan antara saya dengan budak ni tiada closure. Ini antara saya dengan isteri.

Kau buat hal dekat bini orang. Aku sebagai suami kena contact kau. Contact kau nak buat apa? Kepada semua orang di luar sana yang kata Aliff kau dah curang banyak kali, bini kau baru sekali, itu bukan masalahnya. Saya bercakap sebagai suami biarpun saya ni bekas banduan, jahat macam mana sekalipun ia tidak memberi kau hak apa yang kau nak buat ni.

Kau tahu apa yang kau buat, dan aku tahu apa yang kau buat. Kau nak aku yang bagitahu atau kau nak bagitahu. Antara aku dengan kau tiada penyelesaian apa-apa melainkan nanti dekat sana.

Kalau kau betul gentleman , nanti kalau media temu bual cakap betul-betul apa yang kau buat. Ini antara aku dan isteri aku. Kau diam. Aku tak halal dunia akhirat apa yang kau buat ni.

Aliff juga mengaku bahawa dia seorang pendosa yang jujur. Air mata yang mengalir sebelum ini bukan untuk meraih simpati netizen.

MENARIK:  Pakai Baju Serba Putih, Ruhainies Kongsi Video Bersama Aliff Aziz Di Lapangan Terbang

Terdahulu, Muaz berkata, dia sudah berulang kali meminta maaf dan menganggap penyanyi kelahiran Singapura itu bukan seorang lelaki sejati apabila terus berkongsi isu yang berlaku dalam satu temu bual podcast.

Dakwa pemilik nama Muaz Mohamad Zabir, Aliff seakan mempunyai niat tidak baik terhadap dirinya dan Bella berdasarkan mesej perbualan WhatsApp antara Aliff dan individu dikenali NRF seperti yang diviralkan oleh pelakon Didi Astillah.

Bukan itu sahaja, Muaz sempat menasihati pelantun lagu ‘Sayang Sayang’ itu supaya berhenti memburukkan dan mengaitkan lagi namanya dalam isu kontroversi yang berlaku.

The following two tabs change content below.

News Portal
News Portalhttps://worldbulletins.com
Latest trending news and shopping promotions

Similar Articles

ADVERTISEMENTShopee Sale
Exclusive
Home Living Promotions

Most Popular