[VIDEO] ‘Saya Kalau Merajuk Sekejap Sangat, Bagi Bunga Terus Okay’ – Bella Astillah

Shopee Sale


bella merajuk

Pelakon dan penyanyi kecil molek, Bella Astillah mendedahkan bahawa dia adalah seorang wanita yang mudah untuk dipujuk.

Bella mudah dipujuk

bella merajuk

Menerusi video yang dimuat naik di TikTok, kelihatan anak perempuannya iaitu Ara Adreanna sedang merajuk.

Tak nak kawan mummy.

Aktres berusia 30 tahun itu kemudian mencuba sedaya upaya untuk memujuk anaknya.

Dalam masa yang sama, Bella berkata dia dan Ara tidak mempunyai personaliti yang sama malah dia lebih bersikap lembut hati.

Saya tak macam tu. Saya seorang yang kalau merajuk sekejap sangat. Say sorry, apatah lagi bagi bunga, Ya Allah..saya akan terus okay.

Ayden pun macam tu juga. Dia lembut hati. Ara garang sebab dia anak nombor dua kot, sangat garang.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet bersetuju dengan kenyataan pelakon drama Aku Tanpa Cintamu itu.

Patut dapat sabar dengan AA. Jenis lembut sangat dia ni.

Baguslah Ara garang, boleh jaga mama dia nanti sebab mama dia lembut sangat hatinya.

Sulung tak pandai merajuk, tapi sekali dia tawar hati memang tak nak patah bali. Good bye lah kau.

" data-video-id="7369081642217917713" data-embed-from="oembed" style="max-width:605px; min-width:325px;">
MENARIK:  Ucapan Norman Hakim Sempena Ulang Tahun Kelahiran Anak Lelaki Undang Sebak, Netizen Doa – ‘Semoga Danish Satukan Kembali Keluarga Ini’
@inayahbeautytrading

Korang merajuk macam ara jugak ke?#fyp #bellaastillah #berryfull #gattox #fyp? #fypage #fyp??viral #fypdongggggggg #fyppppppppppppppppppppppp #fypp #fypdongggggggg #fypgakni #fypdong #fypgakni #fypindo #tiktokindo #indo #tiktoksukma #sembangentertainment #foryoupage #foryoupageofficiall #shouldbeme #tiktokavatar #Makanlokal #10Bersama #makeup #beauty #founder #founderinayahbeauty #TikTokShopBazarRamadan2024 #TikTokShop

? Cidro Vs Kluthuk – Waru Leaf

The following two tabs change content below.

News Portal
News Portalhttps://worldbulletins.com
Latest trending news and shopping promotions

Similar Articles

ADVERTISEMENTShopee Sale
Exclusive
Home Living Promotions

Most Popular